Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mlčení

Nuže, nedávno jsem byl se svým posledním článkem vyslán do kopřiv, neboť jsem údajně urážel konkrétní osoby, o čemž jsem si dobře vědom, ale nejde mi do hlavy...

... proč mi do zdůvodnění nacpali celou část kodexu blogera, která nakazuje, že nesmíme urážet menšiny, což je zvýrazněno v mailu ani se konkrétně navážet do jednotlivých osob. Už rozumím tomu, proč byla slečna Provazníková takzvaně odstřelena. Urážela totiž bratra bloggového admina tím, že zveřejnila jeho texty. Buď je urážlivé slovo ,,š*k", ,,mr*at, kouřit a nebo cokoli si vzpomenete, neb Radek Banga ,,hustými" výrazy v textech rozhodně nešetří, nebo už jen to, že se vůbec opovážila do bratra našeho administrátora opřít či ještě jedna alternativa: Citováním textu Radka Bangy porušila kodex blogera.

Banga drsně odejde při ocenění nyní asi nejznámějšího symbolu revolty a vzdoru, neb se prý jedná o vítězství nacismu.

Radek Banga

Dovolím si vzdorovat, neboť Tomáš Ortel si dokázal v každém svém textu uchovat jistou důstojnost a slušnost, ačkoli jeho texty obvykle také stojí za velké kulové.

Nicméně, o tom jsem mluvit nehodlal. S Radkem Bangou nijak nesouhlasím ani si s ním neodporuji, neb mne absolutně nezajímá. Znám mnoho romských umělců, tím myslím kovaných, dobrých a zapálených do toho, co rádi dělají. Tedy tvoří. Radek umí zpívat jen o problémech a... jak se to slušně řekne... o svých sexuálních představách. Tím bych to nějak ukončil.

Jak jsem řekl v úvodu, můj poslední článek byl stažen z titulní stránky. Zdůvodnění mi dlouze vrtá hlavou.

,,Dobrý den, Váš blog odporuje kodexu blogera, stáhli jsme ho proto z titulní strany.

Viz: Bloger nesmí propagovat ani vyjadřovat rasovou, národnostní, náboženskou ani jinou nesnášenlivost vůči jednotlivcům či skupinám osob, obzvlášť pak vůči menšinám."

Naprosto souhlasím, nikdo by si neměl vylévat zlost na cizincích, menšinách a jinověrcích, či bezvěrcích. Čím jsem se toho ale dopustil já? Je snad informování o faktu, že honů na ženy během loňské oslavy v Kolíně nad Rýnem se účastnili černoši a arabové, vesměs noví obyvatelé Německa, kteří sem dopluli na chatrných bárkách urážkou menšin? Nebo snad tím, že jsem je sarkasticky nazval pomocí Evropskému hospodářství, fyziky, inženýry, profesory atd.? Není to snad to, čím nás různí ,,odborníci", které nikdo nezná a kteří mnohdy nejsou ani jmenováni (asi při vymýšlení lží je těžké vymyslet i nějaké jméno), konejšili, že k nám přichází? A ejhle, ty vzdělané si Turci nechávají pro sebe a do Evropy posílají negramoty, nevzdělance, starce a nemocné, plus jako prémii různá individua, práce se štítící, však skvělá v manipulaci se zbraněmi. To se ví, že dohoda o navrácení běženců bez nároku na azyl zpět do Turecka nebude fungovat, Erdogan by byl hloupý, kdyby to, co nám poslal, ochotně vzal zase zpět. To vztekání a

Erdogan připomíná kult osobosti bolševismu

rozčilování, že Evropa nedodržuje sliby,  je jen takové divadélko, kašpaření před Evropským obecenstvem, jen aby odvrátil pozornost. A lidé mu to - s prominutím - žerou i s navijákem. Člověk by musel být úplně hloupý, aby to neprohlédnul, že zde jde úplně o něco jiného, než o snahu o dorozumění se s Evropou. Ale to už opět padám do svých úvah, je čas vrátit se k tématu.

,,Svými články nesmí vyvolávat nebo eskalovat nenávistné nálady. Bloger nesmí propagovat násilí a agresivitu jako prostředek řešení konfliktů."

Tak to opravdu netuším, čím jsem se tohoto dopustil. Snad nijak a nebylo to míněno záměrně, ale jako součást úryvku z kodexu blogera. Ruku na srdce, kdo z vás při čtení mých článků dostal neodolatelnou chuť zbít, či zabít prvního muslima, na kterého na ulici narazí? Žádný z vás se nehlásí? 

Vždyť jsem sám ve svých článcích často vyjadřoval postoj, že otevřená nenávist vůči každému muslimovi a předsudky nejsou řešením. Problém není muslim, jako člověk vyznávající svou víru. Problémem, který jest jako smrdutá bažina, co páchne a množí se v ní všeliská havěť, je islám. Tuším, že většina z nás má mezi přáteli komunisty, ba i neonacisty a sotva o tom ví. Moje prababička byla zapálená komunistka i po převratu a přitom to byl ten nejskvělejší a nejstarostlivější člověk, kterého jsem měl tu čest znát. Můj strýc je (hlavně po několika pivech) nacista a blázen do Hitlera. A přitom je to ten nejbáječnější člověk, vtipný a inteligentní, zručný všeuměl a dokonce vynálezce oboukolových brzd pro sportovní tříkolky (viz. závody handicapovaných). Nahrazoval mi mého zesnulého otce a i přes jisté nepokoje, které mezi námi poslední dobou panují, jej budu mít vždy rád a vážit si ho. Je autorem mého motta: ,,Rozumný člověk někdy musí hrát hlupáka, když se ti ostatní mají za chytré."

,,Na titulní straně také nemohou být texty obsahující urážky konkrétních osob."

U toho přiznávám, že se mne to plně týká. V posledním článku jsem se navezl do Milana Kohouta, Moniky Horákové, zlehka též do Roberta Pelikána, Jany Al Oukla a Jiřího Dientsbiera. Jsem plně vinen, avšak nikoli ochoten se omlouvat, naopak jsem připraven to opakovat. Osoby, jež se před společností veřejně samy dehonestují, nelze ještě více zostudit. Známkou každého je jeho vystupování, jeho chování určuje pohled, jakým ho bude okolí vnímat. Jen to. Nikoli mé blogy. 

Na závěr emailu byla dodána malá výhrůžka:

,,Dovolujeme si upozornit, že v případě opakovaného porušení pravidel může být blog vyřazen jako celek."

Jsem opravdu zvědav, jak odstranění článku a zrušení blogerského účtu zdůvodnili slečně Provazníkové. 

Zajímalo by mne také, jak vlastně smíme a nesmíme mluvit? Máme snad jen raději mlčet a pokyvovat hlavou, jinak nám bude na ústa nasazen roubík? Smím vůbec jmenovat problémy? Vždyť pokaždé, když je třeba na problém konkrétně ukázat, je třeba zajít do pomezí korektnosti a přímosti. Toto pomezí často porušuji, vím to a vlastně i rád provokuji, ale základem pro administrátory blogu nemůže být nějaká korektnost, neboť by tu nakonec nezbyl nikdo, kdo by byl čitelný a zbyly by tu jen ptákoviny od Polického nebo toho pána, co se jmenuje Peczinsky (myslím). Mám se snad vzdát zmiňování jmen a názvů a namísto uvedení jména či tzv. ,,menšiny" psát jen třeba Vy-víte-kdo, Vy-víte-co o Ti jejichž jména nesmíme vyslovit? Je to trochu Vy-víte-co a naprosto Vy-víte-co. Že jsou u nás ženy osahávány Vy-víte-kým a prosazováno Vy-víte-co, na úkor křesťanství a Ten-jehož-jméno-nesmíme-vyslovit je nám předkládán jako vzor správného člověka a osvětlitele Vy-víte-čeho, hlavního náboženství Vy-víte-koho. Ale to už zavání kopírováním z knih od J. K. Rowlingové.

Ačkoli byl můj poslední článek stažen z titulní strany, přesto si jej našlo dalších 319 čtenářů, kteří si buď vyhledali můj profil nebo se k němu dostali skrze sdílení na sociálních sítích a i když je celková čtenost článku 1319,  karma se sápe na 40. Děkuji mnohokrát za podporu. Nikdo mne nedokáže shodit, neboť vaše podpora mne motivuje k pokračování v mém malém, občasném psaní.

Autor: Luboš Vlasák | sobota 3.12.2016 22:29 | karma článku: 41,25 | přečteno: 1712x
  • Další články autora

Luboš Vlasák

Návrat politických mrtvol

Zrovna nedávno jsem se od srdce zasmál, když jsem četl vtip o tom, jak trenér cviků čínského císaře, sám sexy mozek a upocený předseda unie mimozemšťanů Jiří Paroubek, vážně jedná s komunisty...

28.2.2024 v 18:00 | Karma: 14,52 | Přečteno: 477x | Diskuse| Ostatní

Luboš Vlasák

Čechoslováci

Spousta z vás si v poslední době jistě všimnula sekty takzvaných Čechoslováků, zejména v souvislosti s policejním zákrokem na Pavla Zítka.

4.11.2023 v 12:00 | Karma: 16,89 | Přečteno: 893x | Diskuse| Ostatní

Luboš Vlasák

Zajímavé podobnosti mezi stalinismem a "putinismem"

"Přátelství národů Německa a Sovětského Svazu, svázané krví, má všechny předpoklady být trvalé a silné," napsal Stalin po obdržení blahopřání ke svým 60. narozeninám od Hitlera a Ribbentropa dne 25. prosince 1939.

3.1.2023 v 11:57 | Karma: 24,16 | Přečteno: 497x | Diskuse| Ostatní

Luboš Vlasák

Hrátky s čertem

Írán se údajně bojí útoku ze strany Saúdské Arábie, se kterou už od konce intervence USA v Iráku v téže zemi bojuje o vliv a předsedkyně Poslanecké Sněmovny si nešikovně hraje na bojovnici za lidská práva, dobře tedy.

12.12.2022 v 17:11 | Karma: 20,42 | Přečteno: 355x | Diskuse| Ostatní

Luboš Vlasák

Přestupoval jsem v Brně...

Snad si tímto lid z Brna nepoštvu proti sobě a oni mi nebudou s loučemi a vidlemi pochodovat pod oknem a požadovat mou okamžitou smrt. Ale já to prostě musel popsat, jak to bylo. :)

20.11.2022 v 16:08 | Karma: 28,86 | Přečteno: 1143x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 56
  • Celková karma 14,52
  • Průměrná čtenost 997x
Provokatér, nezabývající se jakoukoli korektností. Čtenář mnoha knih, pracující student, zahrádkář, příležitostný sportovec, vyznavač pěších toulek s batohem na zádech. Svým písmenkováním rozhodně nechci dělat díru do světa, jen sdělit, co si myslím.

Pokud uznáváte pravdu a upřímnost, coby nejlepších aspektů dobrých mravů, je to v pořádku. Pokud obé uvedete do praxe, zjistíte, že jsou vám absolutně k ničemu.

Člověk, který veškeré vědění hledá ve školních osnovách, nikdy nic neobjeví. 

Vhledem k tomu, že jsem se vrátil po 5 letech, bude třeba tento sloupek trochu aktualizovat.

Takže jsem křesťan s mírně nadprůměrným platem zaměstnance jistého německého korporátu a tedy se zde čas od času objeví i články na toto téma. 

Také bude potřeba čas od času aktualizovat fotku. :)

Seznam rubrik