Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jen několik slov

Včerejší "protest" u ČT mě donutil znovu usednout za klávesnici, respektive se pohodlně rozvalit na pohovce, položit si svůj notebook na nohy a trochu se zamyslet...

Milí čtenáři,

předevčírem jsem zde zveřejnil svůj jubilejní 50. příspěvek, ironicky k sobě jsem si říkal, že autoři několika tisíců článků by se mohli jen pousmát. Abych neměl pocit, že by mi mohla nějaká čtenost stoupnout do hlavy, mou vinou byl článek sestřelen do sekce soukromé, protože já hlupák bláhový pro svůj zápal do práce zapomněl být důsledný a nechtěně tak s fotografiemi zveřejnil citlivé údaje, včetně adresy a telefonního čísla insolvenčního správce, který se pokouší přinutit Vrábela spolupracovat či alespoň naplnit pohledávky jeho věřitelů. Inu více přemýšlet a méně pospíchat jest mé ponaučení do budoucna.

Včerejší akce "vrábelovců" na den studentstva a boje za svobodu a demokracii byla tragikomickým (ale více jen tragickým, než komickým) mementem demonstrace, která se konala na začátku září. Z davu sedmdesáti tisíců lidí, které na náměstí dohnala z části i zvědavost a naděje, že to někdo myslí dobře, zbyla hrst raikalizovaných a agresivních šílenců, kteří by se nebáli své oponenty lynčovat, kdyby jim v cestě nestála policie.

Musel jsem se smát, když Vrábel cestou fantazíroval, že k ČT míří historicky největší pochod, co kdy šel Prahou, blouznil o několika desítkách tisíc účastníků, nebo si stěžoval, že mu ins. správce sleduje videa. Tak samozřejmě, jistě je natočil a zveřejnil jen proto, aby se na ně nikdo nedíval. Musím panu inženýrovi M. K. (kvůli oné hlouposti z minula raději jen iniciály) vzdát poklonu, že na to blábolení a kupu lží má vůbec žaludek, já při jednom videu pana Vrábela vydržel nepřetržitě necelou minutu, než jsem si musel jít raději preventivně vydezinfikovat uši, člověk dnes neví, zda i hloupost a egoismus nejsou nakažlivá nemoc. 

Smíchy jsem se málem válel, když jsem četl, jak pan Vrábel fňuká, že ČT odmítá poskytnout své vnitřní prostory lidem, kteří vyhrožují, že ČT obsadí násilím nebo že všechny včetně pana Petra Dvořáka vyháží z oken. Nebo když jim došla elektřina, šel jsem do kolen. Jenže jsem si uvědomil, že jsem v práci a zaměstnanec na kolenou by vypadal hloupě, tak jsem se zase rychle zvednul. Skutečně si tihle lidé ve své omezenosti a nadutosti mysleli, že jim Česká Televize poskytne energie, když jí tito lidé okupují? A nečekali od nich takhle náhodou ještě čaj a svařák, aby tam ty ukřičené chudinky nepromokly?

Celá akce má několik důležitých protikladů, pokusím se to jasně formulovat:

• Vrábelovci si stěžují na chudobu, přesto jim to nebrání bez rozmyslu posílat peníze na účet manželky člověka, který nemá ani vlastní účet, aby nemusel platit své závazky.

• Ohání se vlastenectvím, ale ani neznají správné pořadí barev české trikolory.

• Chtějí konec války, ale obdivují Putina, který tuto válku rozpoutal.

• Požadují zastavení zadlužování státu, ale na nemalé náklady téhož státu pořádají akce, které vyžadují přítomnost policie, odklony MHD a omezení plynulosti dopravy.

• Dožadují se prostoru v televizi, které nevěří.

 

Teď to vezmu poněkud osobně, mluvím přesně k těm lidem, kteří z nějakého iracionálního důvodu věří pochybným lidem, jakými jsou organizátoři a řečníci při včerejší akci, odehrávající se u účtárny České Televize. Na sociálních sítích i v osobním životě cítím jisté nepřátelství a patrnou nenávist části veřejnosti. Pramálo mě trápí zprávy hrdinů, kteří na mou kritiku jejich idolů reagují hodnocením mého vzhledu, nadávkami či kombinací obojího a hrdinsky si mě zablokují, abych jim náhodou nenapsal, co si o tom myslím. 

Nijak mě nevyděsily pokusy o zastrašení například od Patrika Tušla, dnes rekreovaného v ruzyňské věznici. Protože ten člověk se bojí i vlastního odrazu v zrcadle, natož fyzické konfrontace.

Navíc mám za sebou už i několikanásobná vyhrožování likvidací od našich menšinových spoluobčanů, členů Dělnické Strany i mírumilovných muslimů z naší jistě umírněné muslimské obce. Na těle mimo jiné dost jizev z napadení lidmi, kteří se před 15 lety rozhodli dáti mi v přesile šest na jednoho za vyučenou, neboť jsem měl vážný vztah s vietnamskou dívkou.

Ale začínám pozorovat (zatím jen) verbální útoky na lidi kvůli jejich pravděpodobně málo českému jménu, kvůli přízvuku či údajné národnosti, "protože na to vypadají."

Zaměňujete svobodu slova za svou nenávist a zvrhlou touhu nenávidět. Vaše primitivní zloba se nyní stočila i na některé moje přátele a kolegy, kteří jsou pro mě jako další rodina a vy nemáte právo je ustrkovat, jen proto že pochází z Ukrajiny. Oni za vaši frustraci a mindráky nemohou. Urážíte je a očekáváte, že vám to projde. Odmítám to tolerovat.

Jestli si připadáte na okraji chudoby, je to s velkou pravděpodobností i vaše vina. Stěžujete si na vysoké účty, ale to vám nebrání začít trochu šetřit. Tvrdíte, že nemáte peníze, ale posíláte peníze na účet šílenců, kteří vás krmí nesmysly. Předstíráte, že vám jde o pravdu, ale záměrně ji odmítáte připustit, protože sledujete ty zdroje a uzavíráte se do skupin, které vám pouze říkají to, co chcete slyšet, to co si přejete, aby byla pravda. Realita vás vůbec nezajímá.

Nepleťte do svých pocitů i normální lidi. Klidně si věřte pohádkám, že SSSR rozpoutal s Hitlerem válku jen proto, že Polsko bylo moc zlé a okupovalo Litvu. Nebo že válku, kterou pomohl rozdmýchat ukončil jen sám bez ničí pomoci. Nikdo vám to přeci nebere. Klidně si věřte na dobráckého Putina, pro mě za mě mu klidně postavte u sebe doma oltář a každé ráno se mu pokloňte. Jen přestaňte plivat po lidech, protože vám ty vaše bludy vyvrací.

Znám ten hořký pocit zlosti na svět kolem sebe a nenávist ke všemu cizímu. Jenže to jsem byl adolescent a dá se to pochopit i když mi dnes moje tehdejší názory přijdou strašlivě hloupé. Já se dokázal změnit a poučit se. Zkuste to taky.

Na druhou stranu však musím poděkovat. Myslel jsem, že jsem s psaním svých článků nadobro přestal. Vy jste mě přinutili svým chováním tento postoj přehodnotit. Děkuji za pozornost.

Vzkaz Ladislava, že v lednu chce masakr, by si mohla chtít nechat vysvětlit policie. Jsem rád, že tentokrát si Vrábel odpustil řeči o "plánovaném ředění národa." Od člověka, který svým pobytem a manželstvím podle jeho vlastní logiky ředí pro změnu srbský národ, to zní velmi nemístně.

Jinak mě napadá dlouhodobě, kdy budou mít prostor demonstrovat i normální lidé, kteří sice nesouhlasí s kroky a liknavostí vlády, s premiérem, který je ve svých postojích pevný jako igelitový sáček ve větru a ukázkovou demolicí veřejných financí., pouze nevěří bláznům a samozvaným mesiášům, kteří mluví o sice rychlých a jasných, ale nereálných řešeních.

 

*Jelikož mně facebook zablokoval profil na 30 dní kvůli ironicky míněnému komentáři na adresu Ladislavovi podobných mašíblů, jsou mé možnosti šíření dosti omezené. Takže pokud se Vám článek líbil, požádal bych Vás o laskavost, abyste můj článek sdíleli mezi své známé, jednak mi to zvýší dosah a jednak mi uděláte radost, děkuji. ¦

Autor: Luboš Vlasák | pátek 18.11.2022 16:54 | karma článku: 21,68 | přečteno: 599x
  • Další články autora

Luboš Vlasák

Návrat politických mrtvol

Zrovna nedávno jsem se od srdce zasmál, když jsem četl vtip o tom, jak trenér cviků čínského císaře, sám sexy mozek a upocený předseda unie mimozemšťanů Jiří Paroubek, vážně jedná s komunisty...

28.2.2024 v 18:00 | Karma: 14,52 | Přečteno: 477x | Diskuse| Ostatní

Luboš Vlasák

Čechoslováci

Spousta z vás si v poslední době jistě všimnula sekty takzvaných Čechoslováků, zejména v souvislosti s policejním zákrokem na Pavla Zítka.

4.11.2023 v 12:00 | Karma: 16,89 | Přečteno: 893x | Diskuse| Ostatní

Luboš Vlasák

Zajímavé podobnosti mezi stalinismem a "putinismem"

"Přátelství národů Německa a Sovětského Svazu, svázané krví, má všechny předpoklady být trvalé a silné," napsal Stalin po obdržení blahopřání ke svým 60. narozeninám od Hitlera a Ribbentropa dne 25. prosince 1939.

3.1.2023 v 11:57 | Karma: 24,16 | Přečteno: 497x | Diskuse| Ostatní

Luboš Vlasák

Hrátky s čertem

Írán se údajně bojí útoku ze strany Saúdské Arábie, se kterou už od konce intervence USA v Iráku v téže zemi bojuje o vliv a předsedkyně Poslanecké Sněmovny si nešikovně hraje na bojovnici za lidská práva, dobře tedy.

12.12.2022 v 17:11 | Karma: 20,42 | Přečteno: 355x | Diskuse| Ostatní

Luboš Vlasák

Přestupoval jsem v Brně...

Snad si tímto lid z Brna nepoštvu proti sobě a oni mi nebudou s loučemi a vidlemi pochodovat pod oknem a požadovat mou okamžitou smrt. Ale já to prostě musel popsat, jak to bylo. :)

20.11.2022 v 16:08 | Karma: 28,86 | Přečteno: 1143x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hromadná nehoda u letiště blokuje Pražský okruh, jedno z aut je na střeše

29. dubna 2024  16:33,  aktualizováno  17:56

Všechny složky integrovaného záchranného systému zasahovaly na 27. kilometru Pražského okruhu, kde...

Řidič auta taženého na laně si zamkl volant, neovladatelný vůz skončil v kolejišti

29. dubna 2024  17:52

K neobvyklé nehodě vyjížděli policisté a hasiči na místo nedaleko Hanušovic na Šumpersku, kde...

Česko a Německo sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, řekl Pavel

29. dubna 2024  6:03,  aktualizováno  17:20

Česko a Německo podle prezidenta Petra Pavla sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, na...

Čarodějnice bez ohňů? V části Česka vydali zákaz, hrozí požáry

29. dubna 2024  15:14,  aktualizováno  17:02

Ve Středočeském kraji se od úterý nesmí zapalovat oheň, a to ani na zahradách v blízkosti lesa nebo...

AURES Holdings a.s.
PRACOVNÍK PODPORY PRODEJE (A12500)

AURES Holdings a.s.
Olomoucký kraj
nabízený plat: 30 000 - 32 000 Kč

  • Počet článků 56
  • Celková karma 14,52
  • Průměrná čtenost 997x
Provokatér, nezabývající se jakoukoli korektností. Čtenář mnoha knih, pracující student, zahrádkář, příležitostný sportovec, vyznavač pěších toulek s batohem na zádech. Svým písmenkováním rozhodně nechci dělat díru do světa, jen sdělit, co si myslím.

Pokud uznáváte pravdu a upřímnost, coby nejlepších aspektů dobrých mravů, je to v pořádku. Pokud obé uvedete do praxe, zjistíte, že jsou vám absolutně k ničemu.

Člověk, který veškeré vědění hledá ve školních osnovách, nikdy nic neobjeví. 

Vhledem k tomu, že jsem se vrátil po 5 letech, bude třeba tento sloupek trochu aktualizovat.

Takže jsem křesťan s mírně nadprůměrným platem zaměstnance jistého německého korporátu a tedy se zde čas od času objeví i články na toto téma. 

Také bude potřeba čas od času aktualizovat fotku. :)

Seznam rubrik