Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MF

Pro pí Rank: Nechci házet všechny do jednoho pytle, ale ono bohužel mimo ten pytel jich moc nepadá a v Angli se nejvíc o slovo hlásí sunnité (spíš wahhábisté) a ti se s agnostiky vypořádají po svém. Buďte ráda, že v Kanadě to máte jinak (tam jsem nebyl a nemůžu soudit), ale zatraceně dobře vím jak se mění Marseille (La Castellane), Malmö (Rosengard), ale třeba i Winterthur (Töss), Wüppertal a věřte, že Evropou cestuju už od roku 1990 a nikdy ne s cestovkou. Teď už jsem trošku starej na to spát pod širákem, ale na dětské hřiště ve Folketspark (Malmö, hned vedle sídliště Rosengard) bych dnes nešel v noci bez ozbrojeného doprovodu, natož tam spal jako tehdy v říjnu 1991. Pracoval jsem i v nadnárodních společnostech a o jejich chování na pracovištích by se taky daly psát romány. Možná jsem jen měl smůlu na ty "radikální", ale vychází mi z toho podobná zkušenost, jako v jedné firmě, kde jsem rozjížděl práškovou lakovnu, mi z 6 Romů, které mi poslal pracovní úřad zústal po týdnu 1 (3 odmítli nastoupit ihned a chtěl jsem je vzít všechny). A promiňte, vadí mi, když s křížkem na krku vás muslim vyhodí z krámu v nemuslimské zemi a ječí, že tady už je to jejich a ať se odstěhuju, kam chci. Mám příbuzné v Německu a dle nich se v tisku objeví tak setina toho, co se tam děje ve skutečnosti. A jinak po Maroku se dá v pohodě cestovat a v Tunisu se hraje i metal. A dobrej!!!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji vám za karmy, je to pro mne povzbuzující, ač nepíši tak často, jako známější bloggeři. Slibuji, že neskončím jen tak. Ač se ozývají zlé jazky, že bych měl raději mlčet, nemíním se tomu podřídit. Byť by mne četla i jen sotva stovka lidí, bude to pro mne důvod pokračovat dál. To, jak vysoce jste můj článek ohodnotili karmou, mne naplňuje radostí a vděkem. Vím, že to nebylo kvůli mne, ale zvýšili jste mi můj vlastní pohled na ten hokus-pokus, co se snažím nazývati blogerským počínáním.:-)

2 0
možnosti
PB

...... hmmmm, mladíče !,- máte u mne jedno velké, byť bezvýznamné + R^!

1 0
možnosti
JS

Pouze v dnesnich zpravach : 30 leta invalidni zena znasilnena migranty v jejich ubytovne. Dav asi 100 Svedu nasledne napadl migranty kamenim. V Parizi za ziva upalen policista na jehoz auto zautocili mladici molotovymi koktejly. Dalsi tri policiste tezce zraneni. Stalo se v"problemovem" sidlisti na okraji Parize. V nasem tisku ani zminka.

9 0
možnosti
MF

To se nebude líbit Polickému, Turnerovi, paní Rank a spoustě dalších. Vy tady citujete Korán, vy ho snad i znáte ! To nemůžete ! To byste pak i někoho inspiroval aby si ho přečetl, I síry i hadíty, Umarovu smlouvu. To by pak ještě zjistili i další lidé, že pro muslimy je závazný třeba verš Buchárí 4:52:142 a maximálně nám pak povolí být dhimmí a platit džizju. Že platí Korán 9:29, ale muslimové, se kterými se výše jmenovaní (možná!) potkali prozatím praktikují Korán 4:28 a z toho vycházející koncept darura, dokud jich tady nebude dost nebo my patřičně nevyměkneme. Znám to ze Sheffieldu, dík nechci.

12 0
možnosti
Foto

Nevím, jestli jsem podlehl společenskému bontónu, ale ráčím říci, že znám islám i jeho závazné verše a citace, o Mohamedově životopisu (sírat) ani nemluvě, celkem dobře. Věnuji se tomuto kol deseti let. Nevadí mi, že se to některým nelíbí. Rank mne má přidaného do oblíbených, to vysvětluje její (do teď jsem měl za to, že je to muž) reakce u každého mého článku.

2 0
možnosti
MT

Bohuzel, Evropa dojede na 'politickou korektnost' a islam.

6 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 14,52
  • Průměrná čtenost 997x
Provokatér, nezabývající se jakoukoli korektností. Čtenář mnoha knih, pracující student, zahrádkář, příležitostný sportovec, vyznavač pěších toulek s batohem na zádech. Svým písmenkováním rozhodně nechci dělat díru do světa, jen sdělit, co si myslím.

Pokud uznáváte pravdu a upřímnost, coby nejlepších aspektů dobrých mravů, je to v pořádku. Pokud obé uvedete do praxe, zjistíte, že jsou vám absolutně k ničemu.

Člověk, který veškeré vědění hledá ve školních osnovách, nikdy nic neobjeví. 

Vhledem k tomu, že jsem se vrátil po 5 letech, bude třeba tento sloupek trochu aktualizovat.

Takže jsem křesťan s mírně nadprůměrným platem zaměstnance jistého německého korporátu a tedy se zde čas od času objeví i články na toto téma. 

Také bude potřeba čas od času aktualizovat fotku. :)

Seznam rubrik