Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane autore, nezaškodilo by příště rozčlenit článek do odstavců aby to bylo opticky přehledné. Jinak karma.

1 0
možnosti
Foto

Tak on by nezaškodil ani odkaz na článek pana Šafra, o kterém autor píše, když už se vešel odkaz na článek o jízdě v opilosti.

3 0
možnosti
Foto

Odkaz tam mohl být, ale pokud vás to opravdu zajímá, vy taková protřelá internetová diskutérka a šmejdilka článek určitě najdete, není to těžké.

1 1
možnosti
Foto

Říká se, že co je před "ale", neplatí :-)

0 0
možnosti
Foto

Článek jsem dával do perexu, nechápu, proč tam není, hned to napravím, děkuji za upozornění.

Co se odstavců týče, bylo mi jasné, že to bude tak trochu kamenem úrazu, jenže přístroj, na kterém jsem byl zvyklý si písmenkovat do svého blogiska mi byl nějakým dobračiskem zcizen a já byl nucen psát přes telefon(nikomu to nepřeju, co je to za proklatou práci) a ať se propadnu, jestli kecám, když jsem článek dopisoval a upravoval, odstavce tam byly.;-(

0 0
možnosti
Foto

i když s článkem nesouhlasím, tak napsat toto na telefonu je výkon:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji mnohokrát, paní Jandová. Snažil jsem se jen jednat se svou myšlenkou. Že se mi to příliš nepodařilo, je něco jiného. Pokusím se to napravit opět nějakou laskavou povídkou. :-)

0 0
možnosti
Foto

To je textovým editorem, trochu nechápu, proč tato možnost, která ruší odstavce a text hustí do sebe v redakčním systému vůbec je. Taky jsem své první blogy napsal tímto způsobem a divil se, kam zmizely odstavce, které jsem v konceptu měl. Jinak má pan autor samozřejmě pravdu a můj souhlas.

1 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 14,52
  • Průměrná čtenost 997x
Provokatér, nezabývající se jakoukoli korektností. Čtenář mnoha knih, pracující student, zahrádkář, příležitostný sportovec, vyznavač pěších toulek s batohem na zádech. Svým písmenkováním rozhodně nechci dělat díru do světa, jen sdělit, co si myslím.

Pokud uznáváte pravdu a upřímnost, coby nejlepších aspektů dobrých mravů, je to v pořádku. Pokud obé uvedete do praxe, zjistíte, že jsou vám absolutně k ničemu.

Člověk, který veškeré vědění hledá ve školních osnovách, nikdy nic neobjeví. 

Vhledem k tomu, že jsem se vrátil po 5 letech, bude třeba tento sloupek trochu aktualizovat.

Takže jsem křesťan s mírně nadprůměrným platem zaměstnance jistého německého korporátu a tedy se zde čas od času objeví i články na toto téma. 

Také bude potřeba čas od času aktualizovat fotku. :)

Seznam rubrik