Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vzhledem k tomu, že z posledních 25 let jsem jich 8 strávil v Brně a přežil jsem to (protože mi to politicky myslelo), Váš článek oceňuji a tleskám.

Brněnské hlavní nádraží a jeho okolí opravdu není pro slabé povahy a strašpytly. Taktéž brněnští kapsáři; byť jsem s jejich šikovností měl tu čest jen jednou, kdy jsem se s nimi nedobrovolně podělil o svůj mobil (to jsem zjistil až po výstupu z šaliny). Od té doby jsem si dával pozor na bytosti, které se označovaly ženskými jmény a připomínaly více vykrmené sestry a sestřenice legendární Věry Bílé.

Ovšem když jsem napsal B, musím taky napsat A. A to, že jsem bohužel v Brně narazil i na lidi, o kterých se dá říct, že se neštítí ničeho a nezastaví před ničím. Jedna paní z Brna mi dodnes dluží 60 tisíc CZK a bohužel vím, že vzhledem k tomu, že nemám povahu na to poslat za ní partu vymahačů, ty peníze už nikdy neuvidím.

2 0
možnosti
Foto

Skoro jako kdybyste popisoval AN Florenc. Nebo HVN Plzeň :)

1 0
možnosti
Foto

Přesně :)! Když jsem četl popisek, vzpomněl jsem si, jak to dřív vypadalo na Florenci!;-D

1 0
možnosti
Foto

Opravdu jsem tím nechtěl nějak zle popsat celé Brno, před těmi 20 lety jsem tam strávil dost času a naopak se mi tam líbilo. Je to jinak krásné město. I kapsáři v tramvajích byli super. Měl jsem peněženku skrytou uvnitř bundy a oni se ani trochu nezlobili. Ale objevit se tam po takové době, zjistit, že tam ten čas prakticky stojí na místě a ještě mít tuhle krátkou zkušenost, to už je na zamyšlení, co je s tím místem špatně. V podstatě nic. Ale jiným pohledem úplně všechno. Ten nápad s vidlákem ve městě je fajn. Když jsem se tehdy stěhoval do Prahy, fakt jsem si tak připadal. A žiji v Praze také 9 let. Přišel jsem z Jihlavy. Odkud to dotáhlo Vás do Brna?

1 0
možnosti

Ježíšmarjá... :⁠-⁠D

Asi něco děláme blbě. Za těch necelých 9 let, co v Brně bydlíme, tyhle zkušenosti neznámé. Zápach a obtěžování jako všude jinde. Příště by to chtělo příručku Vidlák ve městě. ;⁠-⁠)

0 1
možnosti

Letos jsem tam taky omylem zavítal při přestupu na vlak - a co SŽDC z toho nádraží za 30 let udělalo, je fakt na blití.

:-P

0 0
možnosti
Foto

Brněnské hl.n. je zážitek k nezaplacení. Letos jsme tam byli nuceni přestoupit s klukem na vozíku. Výtah z peronu do podchodu byl jako pojízdné WC. U toho do haly stál mladík se slovy, že tam má kamarády. To jestli tam dealovali, nebo provozovali sex všeho druhu jsme už nezjistili a odtáhli kluka i s vozíkem po schodech. V samoobsluze nakupoval pár stylem výměnného obchodu já ti nakoupím a ty mi dáš. Pohled na místní ochranku? Trojice vedoucí, důchodce a trpaslík s dlouhým obuškem popíjeli energetické nápoje a jistili pozice u prodeje jizdenek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 14,52
  • Průměrná čtenost 997x
Provokatér, nezabývající se jakoukoli korektností. Čtenář mnoha knih, pracující student, zahrádkář, příležitostný sportovec, vyznavač pěších toulek s batohem na zádech. Svým písmenkováním rozhodně nechci dělat díru do světa, jen sdělit, co si myslím.

Pokud uznáváte pravdu a upřímnost, coby nejlepších aspektů dobrých mravů, je to v pořádku. Pokud obé uvedete do praxe, zjistíte, že jsou vám absolutně k ničemu.

Člověk, který veškeré vědění hledá ve školních osnovách, nikdy nic neobjeví. 

Vhledem k tomu, že jsem se vrátil po 5 letech, bude třeba tento sloupek trochu aktualizovat.

Takže jsem křesťan s mírně nadprůměrným platem zaměstnance jistého německého korporátu a tedy se zde čas od času objeví i články na toto téma. 

Také bude potřeba čas od času aktualizovat fotku. :)

Seznam rubrik